مقاله درباره یاد گیری

مطالب دیگر:
📜مبانی نظری جریان نقد آزاد در حسابداری📜پروپوزال اولویت بندی تامین کنندگان شرکت نیروی محرکه با روش MADM فازی📜مبانی نظری پارازیت یا انگل، تک یاخته ها، تولید مثل، میتوکندری📜پروپوزال اولویت بندی و ارزیابی شاخص های حکمرانی خوب شهری در شهرهای مقصد گردشگری📜مبانی نظری راسته ی دیپلومونادیا، جنس ژیاردیا، ژیاردیا لامبلیا📜پروپوزال بررسی میزان تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان سازمان ثبت اسناد واملاک کشور📜پروپوزال تأثير هوش هيجاني و سبكهاي تفكر بر ذهنيت فلسفي مديران و كاركنان شركت ايران خودرو ديزل📜مبانی نظری بیماری صرع، اپیدمیولوژی صرع، بیماران مصروع📜پروپوزال ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه بندر عباس📜مبانی نظری گیاه پرسیکا Otostegia persica، تشنج، بیماری صرع📜پروپوزال رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش کارکنان شرکت گاز استان گیلان📜مبانی نظری ابتلاء، فتنه، امتحان، تمحیص، تمییز، نظر، نبین📜پروپوزال تلفیق تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA با کارت امتیازی متوازن BSC برای ارزیابی و مقایسه عملکرد📜مبانی نظری تزکیه اخلاقی، تهذیب، ذکات، جهاد اکبر، تطهیر📜پروپوزال بررسی میزان اثربخشی سازمانی بر اساس شاخص‌های EFQM در شهرداری همدان📜مبانی نظری طبقه بندی مواد موثر گياهان، آلکالوئيدها، گليکوزيدها، اسانس‌ها، فلاون‌ها و فلاونوئيدها📜پروپوزال بررسي تأثير مديريت دانش بر يادگيري و خلاقيت سازماني از ديدگاه مديران دستگاههاي اجرايي استان📜مبانی نظری دستگاه اسانس گیری با بخار سرد، امواج فراصوت📜مبانی نظری اسناد رسمی ، سند مالکیت📜پروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی با عملکرد کارکنان بانک ملی ایران اداره امور شعب جنوب تهران📜مبانی نظری موارد ابطال اسناد مالکیت به حکم دادگاه، اعتراض به حکم📜مبانی نظری موارد ابطال اسناد رسمی به حکم قانون، قانون ملی شدن جنگلها، زارعین صاحب اراضی نسقی📜مبانی نظری موارد ابطال اسناد رسمی در اراضی موات و موقوفه📜پروپوزال بررسی رابطه بین ظرفیت یادگیری سازمانی و بهر ه وری نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی استان آذ📜مبانی نظری تاریخچه و مزایای و معایب داوری ، رای داور

فرمت فایل: ورد- Word


مرجع فایل - قابل ویرایش )



تعداد صفحه : 29
مراحل يادگيري! اصولاً براي آموختن هرعلمي و يا فراگرفتن هر كاري انجام چندين مرحله كاري ضروريست. براي كسي كه مي‌خواهد عمل يادگيري را سريع و صحيح، پشت سر بگذارد تا از آموخته‌هايش استفاده كند، چاره‌اي جز رعايت و انجام اين مراحل وجود ندارد. هيچ تفاوتي در اين وجود ندارد كه مي‌خواهيم حرفه‌اي را ياد بگيريم، يا ورزشي را و يا درسي را، در تمام كارها اين اصول براي يادگيري مشترك است و رعايت ترتيب آن الزامي مي‌باشد. منتها در اين مبحث روي سخن با دانش‌آموزان و كنكوري‌ها مي‌باشد و مقوله يادگيري دروس و آمادگي براي كنكور مد نظر مي‌باشد. يادگيري دروس داراي پنج مرحله زير است: مرحله اول: ادراك خيلي روشن است كه براي يادگيري هر كار، ابتدا بايد درك صحيحي از آن كار داشته باشيم و آن كار را به خوبي فهميده باشيم. براي يادگيري يك درس ابتدا بايد آن درس را مطالعه كنيم تا درك كنيم كه اين مبحث از درس چه چيزي را مي‌خواهد به ما بياموزد. معمولاً با يك يا دو بار روخواني به اين مهم دست مي‌يابيم ولي براي فهم بهتر مي‌توانيم تا سه يا چهار بار روخواني كنيم. بعد از چند بار روخواني هر آنچه را كه بايد، فهميده‌ايم و دركي نسبي از مطلب بدست آوده‌ايم. و ديگر روخواني كافي است. لازم به ذكر است كه روخواني بيشتر ديگر فايده‌اي ندارد و ديگر هر چقدر روخواني كنيم چيز اضافه‌اي نخواهيم فهميد. پس بايد به سراغ مرحله بعد برويم. مرحله دوم: تثبيت پس از روخواني و طي مرحله ادراك بايد به سراغ يادگيري مطلب برويم. چون در مرحله ادراك چيزي را ياد نگرفته‌ايم بلكه فقط فهميده‌ايم. مثل كسي كه رانندگي را كاملاً مي‌فهمد و به طور كامل با تئوري رانندگي آشناست وطرز بكارگيري دنده و كلاج و ترمز و فرمان را مي‌داند ولي هنوز رانندگي نكرده است، پس رانندگي بلد نيست. بايد پشت فرمان نشست واقدام به رانندگي كرد بنابراين براي يادگيري درس بايد حل تمرينات كتاب را آغاز كرد



قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .




« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »